سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک مخلوط کن بوش

نکات مهم هنگام خرید میکسر

جنس بدنه

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید مخلوط کن به خاطر بسپارید ، مواد بدنه است. به طور کلی از پلاستیک های فشرده یا استیل برای ساخت این نوع لوازم آشپزخانه استفاده می شود که هرکدام از نظر کمی و کیفی دارای مزایا و معایبی هستند. مخلوط کن بوش ساخته شده از تیغه معمولاً در میکسرها ، به دلیل امکان استفاده از جامداتی مانند یخ در آنها ، می توان از تیغه های فولادی در صورت لزوم در میکسرهای حرفه ای استفاده کرد. با وجود همه اینها ، تولیدکنندگان مختلف از دو تیغه استیل و رولپلاک استیل در محصولات خود استفاده می کنند که فقط یک لبه آنها تیز است و توجه به کیفیت تیغه ها هنگام خرید دستگاه مناسب برای شما بسیار مهم خواهد بود.

 

مواد پارچ محصول

نکته دیگری که باید به آن توجه شود ، مواد پارچ میکسر است. پارچ این نوع ظروف آشپزخانه از شیشه یا پلاستیک ساخته شده است که نوع شیشه آن دوام بیشتری دارد و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و در نتیجه نوع پلاستیکی آن در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارد. در بعضی از مارک ها ، رنگ به مرور تغییر می کند و ممکن است رنگ سفید و شفاف زرد و کسل کننده شود.

 

ظرفیت پارچ

در هنگام خرید میکسر به ظرفیت پارچ توجه کنید و این مورد را بر اساس نیاز و جمعیت خانواده انتخاب کنید. برای استفاده از مخلوط کن ، فقط 80? آن را پر کنید ، زیرا مواد موجود در ظرف پس از روشن شدن دستگاه از لبه ها می ریزد. استفاده زیاد از این مقدار باعث ریختن مواد از لبه پارچ در حین کار می شود و به موتور محصول نیز آسیب می رساند.

 

ادامه مطلب

بهترین سقف و لوسترهای مدرن برای اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب

هنگام کار هرگز از قاشق یا چاقو برای هم زدن محصول استفاده نکنید. زیرا قاشق می تواند در پره های دستگاه گیر کرده و به موتور یا پره ها آسیب برساند. ابتدا دستگاه را خاموش کرده و پس از توقف کامل ، مواد را مخلوط کنید.

 

قفل محافظ دستگاه

میکسر

 

میکسرهای سری جدید از یک سیستم ایمنی بسیار قابل اعتماد استفاده می کنند که در صورت اتصال ایمن کوزه محصول به منبع تغذیه یا حتی نصب صحیح کوزه محصول ، به شما هشدار می دهد. دستگاه شما روشن نمی شود.

 

توانایی انجام فرایند ضربه ای

فرآیند ضربه یک امکان جدید برای میکسرهای تک کاره و چند منظوره جدید است که اجازه می دهد فوراً با حداکثر توان محصول و برای یک لحظه مخلوط کردن مواد یا محتویات محفظه ماشین خرد شود.

 

به عنوان مثال ، برای مدت 2 ثانیه دستگاه مواد را با حداکثر توان مخلوط کرده و سپس برای یک ثانیه کار را متوقف می کند تا بتواند دمای داخلی آن را به درستی کنترل کند. لازم به ذکر است که وجود ظرفیت ضربه ای محصول شما قطعاً قیمت آن را افزایش می دهد.

 

وجود فیلتر

عامل مهم دیگری که هنگام خرید مخلوط کن باید در نظر گرفت ، وجود فیلتر داخل دستگاه برای جدا کردن هسته (دانه) و تفاله از مواد ریخته شده در ظرف یا بطری است. امروزه تقریباً همه این لوازم آشپزخانه دارای یک سیستم تصفیه بسیار قدرتمند و فقط مدلهای قدیمی هستند که باید هسته و سلولز مواد را به طور دستی از اختراع نهایی جدا کنند.

 

موتور میکسر

همیشه در مورد موتور این دستگاه به یاد داشته باشید که قدرت میکسر موتور قدرتمند آن است. از آنجا که در قدرت موتور از مواد خرد کننده مانند یخ و ... استفاده می شود هنگام تهیه مخلوط کن ، بسته به نیاز و دفعات استفاده از دستگاه و جمعیت خانواده ، محصولی را انتخاب کنید که سرعت کار را افزایش دهد و بدون گرم شدن بیش از حد کار کند.

 

میکسر قیمت

قیمت میکسر مانند سایر وسایل متداول آشپزخانه بسته به عوامل مختلفی از جمله لوازم جانبی دستگاه متفاوت است ، اما ما پیشنهاد می کنیم که میکسر را فقط با توجه به نیاز و خانواده خود انتخاب کنید ، اما به یاد داشته باشید که هرچه قیمت بالاتر باشد قدرت میکسر ، قدرت خروجی آن و البته سرعت بالاتر است.